Gosh Multicolour Blush 50 Pink Pie
Herkese merhaba! Ben Ecem. İlk yayınımla karşınızdayım. Bu
yayınımda ürün incelemesi yapmak istiyorum.
Herkesin bildiği gibi 17-20 Eylül tarihleri arasında Gratis bayram
indirimine girmişti. Bende birkaç şey aldım tabi ki. Allık almak istiyordum. The Balm’ın Hot Mama allığını almak için gitmiştim. Aslında bende
aynısı vardı ama indirimde iken neden bir tane daha almayayım diye düşündüm.
Açıkçası The Balm’da pek bir indirim göremedim. Başka ürünlere bakarken Gosh
markasının bu allığını gördüm ve aşık
olduğumu söyleyebilirim.
Allık pembe, kahverengi, lila ve şeftali tonlarından oluşuyor. 3 tanesi mat ve 1’i ışıltılı. Tam olarak aradığım allığı bulmuştum aslında. İsterseniz tek tek kullanın isterseniz karıştırarak kullanın. Gosh markasında %50 indirim olduğu için 30TL yerine 15TL’ye almış oldum. Yapısı olsun ambalajı olsun gayet güzel. Bence bir şans verin. ;)



bloğunu keşfettim bende beklerim !!!
YanıtlaSilhttp://beautybeybi.blogspot.com.tr/
Tabi ki de :))))
Sil