20 Eylül 2015 Pazar

Gosh Multicolour Blush 50 Pink Pie


  Herkese merhaba! Ben Ecem. İlk yayınımla karşınızdayım. Bu yayınımda ürün incelemesi yapmak istiyorum.

    Herkesin bildiği gibi 17-20 Eylül tarihleri arasında Gratis bayram indirimine girmişti. Bende birkaç şey aldım tabi ki. Allık almak istiyordum. The Balm’ın Hot Mama allığını almak için gitmiştim. Aslında bende aynısı vardı ama indirimde iken neden bir tane daha almayayım diye düşündüm. Açıkçası The Balm’da pek bir indirim göremedim. Başka ürünlere bakarken Gosh markasının bu allığını gördüm ve aşık olduğumu söyleyebilirim.






Allık pembe, kahverengi, lila ve şeftali tonlarından oluşuyor. 3 tanesi mat ve 1’i ışıltılı. Tam olarak aradığım allığı bulmuştum aslında. İsterseniz tek tek kullanın isterseniz karıştırarak kullanın. Gosh markasında %50 indirim olduğu için 30TL yerine 15TL’ye almış oldum. Yapısı olsun ambalajı olsun gayet güzel. Bence bir şans verin. ;) 






2 yorum: