Essence Long-Lasting Lipstick
Herkese yeniden merhaba! Bugün size benim çok sevdiğim ve
favori rujlarımdan biri olan Essence markasının Long-Lasting Lipstick’lerinden
bahsedeceğim.
İsminden de anlaşıldığı gibi uzun süre kalıcılık vaat
etmişler. Ama çok fazla kalıcılığı olan bir ruj olduğunu düşünmüyorum. Bir şey
yiyip içmez iseniz 2 – 3 saat dudağınızda kalabiliyor.
Yumuşak
bir yapısı var ve sürümü oldukça kolay. Dudaklarımda kuruma yapmadı. İçinde
hafif ışıltılar bulunuyor. Serideki rujlar doğal tonlardan oluşuyor. Ambalajı düz
siyah. Fiyatına göre oldukça güzel ve uygun bir ambalajı var.
Bende ki renkleri 06 (Barely There!) ve 15 (Oh So Matt!). 06
(Barely There!) pembe ve kahve tonlarından oluşuyor. Gerçekten çok hoş bir
renk. 15 (Oh So Matt!) ise Nude bir ruj hafif pembemsi tonlarında. Günlük
kullanıma oldukça uygun olduklarından dolayı sürüp çıkabiliyorum. Fiyatı da
8.5TL olunca insanın alası gelmiyor değil.
Eğer günlük kullanıma uygun, güzel tonlarda ve uygun fiyatlı
bir ruj arıyorsanız kesinlikle almalısınız. Eğer bu serideki rujları ve Essence
markasının diğer ürünlerini denediyseniz görüşlerinizi aşağıya bırakın lütfen.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Herkese iyi bayramlar… :)







