23 Eylül 2015 Çarşamba

Essence Long-Lasting Lipstick 

Herkese yeniden merhaba! Bugün size benim çok sevdiğim ve favori rujlarımdan biri olan Essence markasının Long-Lasting Lipstick’lerinden bahsedeceğim.


İsminden de anlaşıldığı gibi uzun süre kalıcılık vaat etmişler. Ama çok fazla kalıcılığı olan bir ruj olduğunu düşünmüyorum. Bir şey yiyip içmez iseniz 2 – 3 saat dudağınızda kalabiliyor. 

Yumuşak bir yapısı var ve sürümü oldukça kolay. Dudaklarımda kuruma yapmadı. İçinde hafif ışıltılar bulunuyor. Serideki rujlar doğal tonlardan oluşuyor. Ambalajı düz siyah. Fiyatına göre oldukça güzel ve uygun bir ambalajı var.




Bende ki renkleri 06 (Barely There!) ve 15 (Oh So Matt!). 06 (Barely There!) pembe ve kahve tonlarından oluşuyor. Gerçekten çok hoş bir renk. 15 (Oh So Matt!) ise Nude bir ruj hafif pembemsi tonlarında. Günlük kullanıma oldukça uygun olduklarından dolayı sürüp çıkabiliyorum. Fiyatı da 8.5TL olunca insanın alası gelmiyor değil.




Eğer günlük kullanıma uygun, güzel tonlarda ve uygun fiyatlı bir ruj arıyorsanız kesinlikle almalısınız. Eğer bu serideki rujları ve Essence markasının diğer ürünlerini denediyseniz görüşlerinizi aşağıya bırakın lütfen.


Okuduğunuz için teşekkür ederim. Herkese iyi bayramlar… :)

20 Eylül 2015 Pazar

Gosh Multicolour Blush 50 Pink Pie


  Herkese merhaba! Ben Ecem. İlk yayınımla karşınızdayım. Bu yayınımda ürün incelemesi yapmak istiyorum.

    Herkesin bildiği gibi 17-20 Eylül tarihleri arasında Gratis bayram indirimine girmişti. Bende birkaç şey aldım tabi ki. Allık almak istiyordum. The Balm’ın Hot Mama allığını almak için gitmiştim. Aslında bende aynısı vardı ama indirimde iken neden bir tane daha almayayım diye düşündüm. Açıkçası The Balm’da pek bir indirim göremedim. Başka ürünlere bakarken Gosh markasının bu allığını gördüm ve aşık olduğumu söyleyebilirim.






Allık pembe, kahverengi, lila ve şeftali tonlarından oluşuyor. 3 tanesi mat ve 1’i ışıltılı. Tam olarak aradığım allığı bulmuştum aslında. İsterseniz tek tek kullanın isterseniz karıştırarak kullanın. Gosh markasında %50 indirim olduğu için 30TL yerine 15TL’ye almış oldum. Yapısı olsun ambalajı olsun gayet güzel. Bence bir şans verin. ;)